Programa 3 de "LA Caixa Negra", un programa de música oculta! Comencem amb agraïments als Cuzo per poder la cançó "Noches de sol" com a sintonia del programa.
A les cançons bessones destripem als Eagles i el seu Hotel California, amb Inner Circle i Jethro Tull.
A les efemèrides: les Spice Girls i la Velvet Underground, gràcies a la botiga de discos Surco.
I els A Contra Blues posen la música a l'Agenda de la setmana.
Avui a la segona part del programa tenim especial amb el Concurs de cantautors d'Horta-Guinardó amb la presència del Xavi Jimeno (director del CC Matas i Ramis) i la entrevista i actuació en acústic de Rafa Pons.