Darrer programa de la temporada! A la primera part del programa fem les seccions habituals, amb les cançons bessones amb temes de Nirvana i Killing Joke, a tal dia com avui parlem de The Beatles, Deep Purple i Queen. A l'agenda de la setmana sonen els Outerspace i acabem amb The Avalanches.
A la segona part, tenim de convidats al grup Barrio París, que ens regalen un parell de temes en acústic i parlem amb ells, molt i molt bé. Bones vacances per qui les tingui, nosaltres tornem al setembre!