Tamara Stroop gooide een jaar geleden het roer om. Ze was klaar met streven, alles voor het resultaat te doen en heel veel denken, denken, denken. Ze besloot te stoppen met duwen en trekken en alles los te laten, te leven, dansen en te genieten. Dit klinkt natuurlijk makkelijker dan het is en ik was benieuwd HOE ze dat allemaal heeft gedaan. In dit gesprek praten we over klaar zijn met overdenkingen en blokkades, niet het antwoord hoeven weten, het vluchten in zelfontwikkeling, of alles eigenlijk altijd een doel moet hebben, de 2 minuten regel en jezelf toestemming geven altijd een andere keuze te mogen maken.
Het gesprek zit vol met inzichten, inspiratie en praktische tips. Maar ook wellicht een herinnering en stof tot nadenken voor jezelf. Want hoe ga jij hier eigenlijk mee om? Is het herkenbaar wat je hoort? Ik ben benieuwd! Laat je het me weten?