
Sign up to save your podcasts
Or


A nach B. Irgendwie wirdsch die Wägstrecki miesse hinter dich bringe🛣️
Öb z‘Fuess, mit em Velo, per E-Bike oder mit em ÖV. Oder doch mit em Auto?🚗
Wenn Auto - Verbrenner oder Elektro?🤔
Nimm hinterem Stüürrad platz und fahr mit uns vo Diesehausen über Benzindorf nach Elektromania😃⚡️
‼️Feedback, Themevorschläg oder Kritik? Mäldet euch via Mail unter:
Tuusig Dangg jetzt scho an unseri
Zuhörerinne und Zuehörer!❤️
By Adi und CorayA nach B. Irgendwie wirdsch die Wägstrecki miesse hinter dich bringe🛣️
Öb z‘Fuess, mit em Velo, per E-Bike oder mit em ÖV. Oder doch mit em Auto?🚗
Wenn Auto - Verbrenner oder Elektro?🤔
Nimm hinterem Stüürrad platz und fahr mit uns vo Diesehausen über Benzindorf nach Elektromania😃⚡️
‼️Feedback, Themevorschläg oder Kritik? Mäldet euch via Mail unter:
Tuusig Dangg jetzt scho an unseri
Zuhörerinne und Zuehörer!❤️