
Sign up to save your podcasts
Or


Hvem hadde fredagsteamet vært om de tok det andre valget? De hadde hvertfall blitt kalt Selma, Ellinor og Tilde, men vi er glade for at det er Sunniva, Leonora og Johanna som starter helga di med fredagens pod<3 Ta vare og GOD HELG!!
By Radio NovaHvem hadde fredagsteamet vært om de tok det andre valget? De hadde hvertfall blitt kalt Selma, Ellinor og Tilde, men vi er glade for at det er Sunniva, Leonora og Johanna som starter helga di med fredagens pod<3 Ta vare og GOD HELG!!

1 Listeners