
Sign up to save your podcasts
Or


Norge forbyder AI for 0.- 7. klasse i folkeskolen - er det godt eller skidt?
Det lyder helt skørt … og det her afsnit af Marvin er faktisk også ret skørt, men samtidig supermenneskeligt og hyggeligt.
By PodRadioNorge forbyder AI for 0.- 7. klasse i folkeskolen - er det godt eller skidt?
Det lyder helt skørt … og det her afsnit af Marvin er faktisk også ret skørt, men samtidig supermenneskeligt og hyggeligt.