Violiste Valencià

18. Agraïment al professor


Listen Later

This is episode 18 of the podcast Violiste Valencià by @violistevalencia, published on 22 d’abril del 2026. You can leave text and audio comments at this link.

I després de tanta crítica, una perleta. Per coses com esta, és que sóc professor de música. Estimat mestre de música, volia agrair-te de tot cor l'esforç i dedicació que has implicat en nosaltres, perquè no només ens has ensenyat que ets literalment el mestre més guai de tota l'ESO. Malparlat, però no deixa de ser el millor. I, no sinó, que les classes de música també poden ser divertides. Gràcies per totes les activitats, riures, insults, jeje, que hem compartit junts. Sense dubte, ets i seràs un dels mestres que sempre portaré al meu cor. Fins l'any que ve, atentament... Què? Què trobeu?

...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Violiste ValenciàBy Violiste Valencià