Us imagineu que els edificis fossin arbres i les ciutats boscos. Que fóssim capaços de generar el nostre propi aire pur i que les plantes i arbres treballessin de forma cooperativa.
Us deixem algunes de les referències que hem comentat amb en Guillem:
Las raíces y la inteligencia de las plantas
Els edificis com abres i les ciutats com boscos.
ON-A Arquitectes
Il bosco verticale - Stefano Boeri
Cómo generar tu propio aire puro.
Deixa els teus comentaris i dubtes del podcast en aquest post.
Et recordem que tens més converses interessants com aquesta al nostre podcast.