Da var den triste dagen kommet. Det er semesterets siste sending, men kanskje enda tristere så er det Markus og Marie sin aller siste sending noen sinne :( Vi har mimret, ledd, bowlet og grått litt. Kos dere med denne triste, men fine sendingen!
Da var den triste dagen kommet. Det er semesterets siste sending, men kanskje enda tristere så er det Markus og Marie sin aller siste sending noen sinne :( Vi har mimret, ledd, bowlet og grått litt. Kos dere med denne triste, men fine sendingen!