
Sign up to save your podcasts
Or


Vi är tillbaka på Uppsala Veterinärklinik Evidensia och har fått förmånen att spela in ett till avsnitt tillsammans med veterinär Henrik. Den här gången svarar han på era frågor med lite mer bredd än förra inspelningens inriktning på leder mm. Hoppas ni gillar första delen - vi är i alla fall väldigt glada över att få vara tillbaka på kliniken och ni kan nog märka att vår entusiasm går lite över styr när ämnena blir intressanta och nära egna upplevelser!
By Josephine, Julia & EmmaVi är tillbaka på Uppsala Veterinärklinik Evidensia och har fått förmånen att spela in ett till avsnitt tillsammans med veterinär Henrik. Den här gången svarar han på era frågor med lite mer bredd än förra inspelningens inriktning på leder mm. Hoppas ni gillar första delen - vi är i alla fall väldigt glada över att få vara tillbaka på kliniken och ni kan nog märka att vår entusiasm går lite över styr när ämnena blir intressanta och nära egna upplevelser!