Hannah har gått på en föreläsning med Bo Hejlskov Elvén och samtalar med Nova om vikten av synvändan i vårt förhållningssätt och bemötande - ser jag personen med problemskapande beteenden som en person jag kan samarbeta med? Hur lyckas vi med det?
Hannah har gått på en föreläsning med Bo Hejlskov Elvén och samtalar med Nova om vikten av synvändan i vårt förhållningssätt och bemötande - ser jag personen med problemskapande beteenden som en person jag kan samarbeta med? Hur lyckas vi med det?