
Sign up to save your podcasts
Or


In deze aflevering vertel ik over de lessen die ik uit mijn burn-out heb gehaald. Ik geloof erin dat alles gebeurd voor een reden en dat je overal een les uit kunt halen. De grootste les was dat ik wat liever mocht zijn voor mezelf. Met deze aflevering hoop ik dat jij niet dezelfde "fouten" hoeft te maken.
Laat je me weten wat je ervan vindt? Stuur gerust een berichtje op Instagram @evolve_nl
By Jorinde van den BerkhofIn deze aflevering vertel ik over de lessen die ik uit mijn burn-out heb gehaald. Ik geloof erin dat alles gebeurd voor een reden en dat je overal een les uit kunt halen. De grootste les was dat ik wat liever mocht zijn voor mezelf. Met deze aflevering hoop ik dat jij niet dezelfde "fouten" hoeft te maken.
Laat je me weten wat je ervan vindt? Stuur gerust een berichtje op Instagram @evolve_nl