Teresa Riera enS parla dels films que ha vist aquest estiu sota les restriccions causades pel COVID-19. També parlem de l'estrena de "Uno para todos" rodada al CEIP Sant Martí del nostre poble.
Teresa Riera enS parla dels films que ha vist aquest estiu sota les restriccions causades pel COVID-19. També parlem de l'estrena de "Uno para todos" rodada al CEIP Sant Martí del nostre poble.