Ik (Angela Joosse) interview twee tweedejaars IPO studenten van de Haagse hogeschool (Lieke Jehee en Maud Terlien). We bespreken hoe het er daar op de studie aan toe gaat en wat het verschil is ten opzichte van de IPO opleiding op de Rotterdamse hogeschool.