Astronauten op de Artemis II hadden Outlook-probleem
Je zou denken dat NASA zijn eigen software ontwikkelt voor aan boord van een raket, maar niets is minder waar: de astronauten die momenteel met de Orion naar de maan gaan hadden namelijk Outlook-problemen. Gelukkig zijn die inmiddels opgelost.
Astronauten op de Artemis II hadden Outlook-probleem
Je zou denken dat NASA zijn eigen software ontwikkelt voor aan boord van een raket, maar niets is minder waar: de astronauten die momenteel met de Orion naar de maan gaan hadden namelijk Outlook-problemen. Gelukkig zijn die inmiddels opgelost.