Sağlık Bakanı Fahrettin Koca sosyal medya hesabından seçime ilişkin paylaşımda bulundu. "Cumhurbaşkanlığı Hükümet Sisteminin ilk kabinesinde birlikte görev aldığımız değerli bakan arkadaşlarıma seçim bölgelerinde başarılar diliyorum" diyen Koca, "...