Programa que s'emet per primera vegada, però que es va gravar en gran part ( no tot) abans que Solano i Tur fora podcast. Parlem de malnoms, sí, recuperem un dels temes que volíem portar de tant en tant, però hi ha tantes coses de les que parlar i no callar. Joan es preocupa dels rectors que en cara portren sotana i de com pixaran i això deriva en anècdotes de viatges per la Xina i els urinaris de canal. També recuperen un clàssic que no ho ha sigut: els estereotips al cinema americà i la teoria de com menjaven als 70 a les pel·lícules de Hollywood. I recomanen llibres de Dostoivesky perquè era un viciós del joc i per això va escriure el jugador en una nit i parlen de Bach perquè tenia 16 fills i això deriva cap al patiment en el procés de creació i sense saber com a l'angelus valencià. Parlen de sexe o no. No està molt clar i de l'aparició de Ximo al Lecturas. Què ha passat amb les revistes del cor?