Merhaba sevgili dinleyenler bugünkü konumuz "Çaresizlik"di.
Biraz terapi tadında biraz da kendi kendimle konuştuğum bir bölüm oldu.
Dinlediğiniz için teşekkür ederim bana sosyal medya hesaplarımdan ulaşabilirsiniz 🙃
Instagram: https://www.instagram.com/nedusunuyorumpodcast/
Twitter: https://twitter.com/podcast_ND
#çaresizlik #çaresizhissetmek