Expressar com ens sentim no és gens fàcil i encara té més dificultat si el que volem explicar no són sentiments agradables. Potser sentis en alguna ocasió que no pots més, que necessites treure'l de dins teu o que no pots seguir callant-t'ho. Pel motiu que sigui, ho has de dir per no explotar. Però quan ho fas, les conseqüències no són les que tu haguessis volgut. Només vols que l'altra persona sigui conscient de com et fa sentir, però l'enuig, la vergonya o la por et sabotegen i la situació es torna en contra teva. Et resulta familiar?