Les emocions són, segons els experts, una part natural i necessària de la vida humana, però de vegades poden arribar a ser aclaparadores i difícils de controlar. Saber regular les emocions ens ajuda, segons sembla, a millorar la salut mental i física i tenir millor relació amb nosaltres mateixos i amb els altres. Hi esteu d'acord? Tanmateix hi ha persones que les saben regular de manera natural i d'altres que les mostren tal com ragen. Què és millor? Com sempre, i amb el seu estil amè, Adrià Cabestany és aclareix dubtes...