Quan preparàvem aquesta entrevista amb l’Adrià Cabestany li vam preguntar com podríem començar-la. Ell em va dir: l’autoestima no existeix. Ens va sorprendre moltíssim perquè és un concepte que està cada cop més en boca de tots, no només dels professionals. En algun moment tots hem dit: tinc o ell o ella té l’autoestima baixa. O alta. Però ara resulta que no existeix. Escolteu el pòdcast que, com sempre, l'Adrià sorprèn: