El doctor Abella ha estat psicòleg clínic de l’Hospital de Santa Maria. Els que el coneixeu, o n’heu sentit a parlar, segurament el vinculareu a la Unitat de Tabaquisme, que ell mateix va posar en marxa. Però el Sisco Abella ha fet i fa encara, moltes altres coses. Expert en addicions i salut mental ha dedicat la seua vida professional ha divulgar la importància de la informació i la prevenció. I no s'atura. Excel·lent comunicador, hem parlat amb ell dels perills que les drogues -legals o no- suposen per a la nostra societat actual.