
Sign up to save your podcasts
Or


Zijn huisfeesten de bom? Of zijn degene die ze geven absoluut dom? Wij bespreken dit natuurlijk in onze aflevering, die eindelijk online is gekomen na een pauze van 4 maanden zonder aflevering. Onze oprechte excuses dat jullie 4 maanden in deze hel hebben moeten doorbrengen zonder ons slap gelul! Veel luister plezier...
By De Bittere KoekZijn huisfeesten de bom? Of zijn degene die ze geven absoluut dom? Wij bespreken dit natuurlijk in onze aflevering, die eindelijk online is gekomen na een pauze van 4 maanden zonder aflevering. Onze oprechte excuses dat jullie 4 maanden in deze hel hebben moeten doorbrengen zonder ons slap gelul! Veel luister plezier...