Astrid hater drita folk og bråket i "kollen" bare bekreftet hennes teori om at nordmenn er noen primitive dyr uten takt og tone. Anne Vic syntes Astrid er døll og skjønner godt at folk drikker og trenger å avreagere, men syntes de burde drikke med stil i stedet. De stakkars foreldrene som skal være supermennesker, de overarbeidede studentene, de kjipe reglene for utepils ? Trenger vi alkohol, mye alkohol for å takle presset?