De Nederlandse overheid heeft het contract met IT-bedrijf Solvinity met twee jaar verlengd. Daarmee blijft het bedrijf tot augustus 2028 verantwoordelijk voor de digitale infrastructuur achter Logius, de organisatie die onder meer DigiD en MijnOverheid beheert.