Echt, we gaan het volgende week nog hebben over de binnenruimte en de rijervaring. Maar eerst moéten we praten over de labeltjes. Aan de binnenkant van de deuren zitten vier labeltjes gestikt. Niet de maat van de auto of de wasinstructies staan daarop, maar korte tekstjes. “Be cool”, “Have Fun”. En nog twee andere, maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om die hier uit te schrijven.