Deze maand staan er twee testauto’s voor de deur: de Lancia Ypsilon BEV en de Skoda Elroq 85. Waarom twee? Omdat de stroom aan nieuwe modellen inmiddels zo hard gaat dat eentje per maand eigenlijk niet meer genoeg is. De Elroq kunnen we simpelweg niet laten staan. Het is precies zo’n auto die het in Nederland enorm goed doet. Sterker nog: in mei was het de bestverkochte auto van ons land. Meer dan duizend registraties in één maand.