Som-hi doncs

Efemèride 22-12-1942 "Espanya comença a emetre el NO-DO"


Listen Later

Tal dia coma vui de 1942 a Espanya es comença a emetre el noticiari franquista NO-DO. També recordem els naixements de Robin i Maurice Gibb (Bee Gees), Richey James Edwards (Manic Street Preachers) i la mort de Joe Strummer (The Clash).
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

Som-hi doncsBy Ràdio Arenys de Munt