Episodi pilot. Bebem aigua de l'aixeta, tossim, parlem del que ens passa pel cap i posem cançons de Gride, Vidal Soler i La Chasse, entre d'altres. Segurament en fem més. Amenaça o promesa?
Eisodio piloto. Bebemos agua del grifo, tosemos, hablamos de lo que se nos pasa por la cabeza y ponemos canciones de Gride, Vidal Soler i La Chasse, entre otros. Seguramente haremos más. ¿Amenaza o promesa?
01 Morbid Scum - Deep in the Dark
02 Vidal Soler - No sento res!
03 RectA - la máquina del tiempo
04 Sheevayoga - Půlměsíc V Trenkách
05 Gride - Arogance Moci
06 La Chasse - glycin et petit rosier
07 Dead Prez - Be Healthy
08 Secteur Pavé - Insomnie
09 LOUISxARMSTRONG - MMXXV