Andreu Vàzquez és el director de l’IEI des d’inicis d’any. Va nàixer a Barcelona, va passar la seua infància i adolescència fora de Catalunya (va viure a Pamplona, Pontevedra i Madrid). Als 16 anys va arribar a Lleida sense saber ni una paraula de català. “Sempre dic que parlo català malgrat els catalans”. En aquest pòdcast, Vàzquez ens explica quins són els reptes, presents i futurs que té l'Institut d'Estudis Ilerdencs i com valora la vida cultural en la nostra demarcació. Escolteu-lo!