Qui va dir que per ser feliç cal pensar en positiu? Sembla que som a l'època de la necessitat que tots siguem feliços. La teràpia, la meditació, el ioga, l'espiritualitat... La qüestió és que, si funcionessin bé, probablement la gent en general seria més feliç i no necessitaria consumir totes aquestes coses. Però no és així. El pensament negatiu apareix i roman, malgrat els nostres esforços. Parlem amb el psicòleg Víctor Amat, que al seu llibre 'Psicología Punk' desmunta un a un els mites del pensament naïf i ens mostra que podem reivindicar les nostres capacitats mentals i aprofitar-les a favor nostre. I us divertireu, escoltant-lo!