Sovint ens oblidem de la feina imprescindible a nivell social que fan diferents institucions sense ànim de lucre. I ho fem perquè desenvolupen la seua tasca a base de voluntariat i discreció, invertint hores de lleure i molta dedicació. El cert és que en temps com els que estem passant, després d'una crisi econòmica profunda, la pandèmia de la covid i la inflació desbocada, la bretxa de la desigualtat s'ha enxamplat enormement. I son aquestes entitats les que, des de la primera línia del front, encaren el problema. Avui parlem amb l'Oriol Berenguer, que ha estat director del Banc d'Aliments de Lleida en un dels periodes recents més difícils. Aquí podeu escoltar l'entrevista: