Els arquitectes i urbanistes ho saben prou bé: malgrat molta part de la població hagi abandonat el camp ens cal que on vivim en tinguem petits fragments. Per això, un entramat urbà amb zones verdes, arbres frondosos i elements vegetals posats amb cura –els horts urbans han vingut per quedar-se- ens fan sentir bé. Per tenir tot això i tenir-ho en bon estat, ens calen professionals que s’hi dediquin i en tinguin cura. Parlem amb un d'ells, David Corbella, gerent de l’empresa Jardins Km.0, un projecte sostenible que us sorprendrà.