Avui us volem parlar de La Màxima un projecte d’arts escèniques vinculat a la fundació Ilersis. Per parlar de La Màxima (que quan va començar no es deia així i ho explicarem) tenim amb nosaltres el Pedro Martos, la Silvia Solé, el Juanjo Colom i el Jaume Belló. Esperem que gaudiu d'aquest pòdcast igual com nosaltres vam gaudir fent-lo!
Escolteu...