Avui ens apropem a l’univers Star Trek i parlarem de la teletransportació. Com us heu quedat? Per què... qui no ha tingut mai la fantasia de tenir aquest súperpoder? Doncs sembla que la ciència ha fet, darrerament, una passa petita o enorme, segons com es miri, per fer possible aquesta forma d’anar d’un lloc a l’altre. Per parlar d’això tenim amb nosaltres Adam Vallès, natural de Soses i actualment doctor en fotònica i es dedica a la investigació des del prestigiós Institut de Ciències Fotòniques (ICFO)