Si la vostra edat ronda la cinquantena en endavant i sou de Lleida ciutat, segur que recordeu un espai a l’actual centre comercial de Lleida. A l’altura aproximadament de les també desaparegudes Sederías Catalanas i ocupant una gran façana, hi havia penjats centenars de joguets, des de pilotes fins a ninos. Aquest espai emblemàtic, que els que no el vau conèixer en podeu trobar imatges per internet, era Lo Baratillo. Què se’n va fer de tot aquell bé de déu de joguines quan va tancar la botiga Lo Baratillo, el 1978? En aquest pòdcast podeu escoltar Manel Gigó, un lleidatà que les va guardar gelosament...