Sabeu què és la 'ShuA'? És una malaltia greu, de les anomenades 'minoritàries', de la qual hi ha molt desconeixement. La lleidatana Cristina Cervera la va patir en un moment molt delicat de la seua vida i n'ha volgut deixar testimoni en un llibre titulat 'Jo i la ShuA' on explica la seua experiència personal. La Cristina, amb el seu relat, vol que es deixin d'invisibilitzar aquest tipus de malalties però sobretot ens vol transmetre un missatge de superació i lluita, i un exemple de fer front als obstacles que la vida ens posa a tots.
Aquí teniu l'entrevista sencera.