Segons xifres del Departament de Salut de la Generalitat, cada any se suïciden a Catalunya més de 500 persones. D’un temps cap aquí, la necessitat de fer visible aquest greu problema ha endegat iniciatives per tal de conscienciar la ciutadania que cal prendre part activa, com lmplemental, la que us presentem, on hi participen professionals sanitaris d'àmbit europeu. Parlem amb el doctor Jordi Blanch, director dels Serveis de Salut Mental i Addiccions de l’Hospital Santa Maria, centre que hi forma part.