Aquesta setmana, a Santpedor, s’han instal·lat més de 170 plaques fotovoltàiques a la teulada de l’Institut d’Auro. Es tracta d’una campanya de la Generalitat per cobrir les teulades de tots els equipaments públics des d’ara i fins al 2030. A l’espai de l’entrevista en parlarem amb el Dani Pérez, director general de l’Energètica, l’empresa pública responsable de la instal·lació.