14 estudiants de 2n d'Eso de Romania, Grècia, Itàlia i Xipre són aquests dies per santpedor acollits per families d'alumnes de l'institut d'Auro. Tots ells participen del programa Erasmus+ d'intercanvi a nivell europeu. I durant una setmana desenvoluparan activitats conjuntes amb la lluita contra el racisme i el fanatisme com a eix principal. Des de Ràdio Santpedor ens vam desplaçar a l'institut i vam poder fer una entrevista conjunta amb ona bona colla daquests alumnes i professors.