
Sign up to save your podcasts
Or


I denne episoden snakker Mio, Suzann og Bea om identitet, merkelapper og det å bli satt i boks. Må man ha et begrep for hvem man er? Kan man komme ut flere ganger i løpet av livet? Samtalen beveger seg gjennom identitet, forventninger og friheten i å definere seg selv, eller i det å la være.
By Radio NovaI denne episoden snakker Mio, Suzann og Bea om identitet, merkelapper og det å bli satt i boks. Må man ha et begrep for hvem man er? Kan man komme ut flere ganger i løpet av livet? Samtalen beveger seg gjennom identitet, forventninger og friheten i å definere seg selv, eller i det å la være.

0 Listeners

0 Listeners