L'alcalde d'Alzira, Diego Gómez, informa de l'última hora de l'incendi que ja arriba a la part alta de la Barraca (desallotjats els veïns de la Font de la Falzia). Alguns xalets de Santa Marina i junt el Monestir comencen a cremar-se.
L'alcalde d'Alzira, Diego Gómez, informa de l'última hora de l'incendi que ja arriba a la part alta de la Barraca (desallotjats els veïns de la Font de la Falzia). Alguns xalets de Santa Marina i junt el Monestir comencen a cremar-se.