El Manga Barcelona s'ha celebrat, per primer cop, de forma únicament telemàtica, el primer cap de setmana de novembre. En el programa d'avui en fem una crònica, amb declaracions dels seus convidats estrella: Kaori Tsurutani, Gengoro Tagme i Mika Kobayashi. Així mateix, retrem homenatge a Izumi Mastumoto, desaparegut en l'últim any. També farem un recorregut pels 25 anys d'història Neon Genesis Evangelion de la mà dels experts de Cine Àsia, Víctor Muñoz i Eduard Terrades. I descobrirem el Soho de Terror i com els dibuixants espanyols van voler portar el manga al nostre país.