Carlos Sisteré ha deixat la presidència de l'AEM després de quatre anys al capdavant del club i 16 vinculat a l'entitat. Durant aquest temps, els equips de futbol base s'han doblat i el primer equip femení ha ascendit fins a la segona màxima categoria del futbol estatal. Antoni Laso conversa amb el ja expresident de l'AEM de manera distesa i ja sense la cotilla que suposa estar al capdavant del club.