
Sign up to save your podcasts
Or


Vi er litt fyllesyke så denne episoden er mye roligere enn vanlig<3 Det er desember, så julefilm er selvsagt på agendaen. Vi snakker også om hva vi må se på julaften. Det kommer frem at Nora elsker apokalypsefilm, så hun snakker litt om det også, mens Mathilde gjesper. Nyt<3
By Nordisk Film KinoVi er litt fyllesyke så denne episoden er mye roligere enn vanlig<3 Det er desember, så julefilm er selvsagt på agendaen. Vi snakker også om hva vi må se på julaften. Det kommer frem at Nora elsker apokalypsefilm, så hun snakker litt om det også, mens Mathilde gjesper. Nyt<3