Μπορεί να μην την έχεις βιώσει ακόμα, να τη ζεις τώρα, ή να την έχεις περάσει. Η κρίση ηλικίας του πρώτου τετάρτου δεν αφήνει άλλωστε κανέναν παραπονεμένο. Αν είσαι λοιπόν 25, ή λίγο παραπάνω, κάποια στιγμή θα αρχίσεις να αναλογίζεσαι όλα εκείνα τα υπαρξιακά ερωτήματα που μέχρι τώρα απέφευγες πανηγυρικά. Αυτά τα «πού πάω», «τι θέλω από τη ζωή μου», και «με ποιον πρέπει να είμαι». Όσο τρομακτική κι αν μοιάζει όμως, αυτή η κρίση ηλικίας είναι καλή.
Γιατί; Συνέχισε να ακούς.