Google timmert Android dicht en noemt het ‘betere bescherming'
Android wordt steeds meer dichtgetimmerd. Google verkoopt dit graag als “betere beveiliging", maar het beperkt de vrijheid voor de echte power-users die Android juist zo liefhebben. Is het een schande, of moeten we dankbaar zijn voor de bescherming?
Google timmert Android dicht en noemt het ‘betere bescherming'
Android wordt steeds meer dichtgetimmerd. Google verkoopt dit graag als “betere beveiliging", maar het beperkt de vrijheid voor de echte power-users die Android juist zo liefhebben. Is het een schande, of moeten we dankbaar zijn voor de bescherming?