האקדמיה לניהול משברים

חמש עשרה סימנים שאת בזוגיות מאושרת


Listen Later

הפרק ה 189 של האקדמיה לניהול משברים הוא פרק המשך לפרק 187.

בפרק ההוא נתתי 15 סימנים שהזוגיות נגמרה. זוגיות היא דבר מורכב ולפעמים את לא יודעת כשטוב. כי מה זה בעצם זוגיות טובה?

לפעמים דווקא כשהכול רגוע, אנחנו מתחילות להתבלבל:

אולי זה משעמם?

אולי משהו חסר?

אולי אהבה אמורה להרגיש אחרת?

אז בפרק הזה אני מדברת על 15 סימנים הפוכים.

לא סימנים לכך שהזוגיות נגמרה, אלא סימנים לכך שאולי את נמצאת במקום טוב, ופשוט שכחת להעריך אותו.

כי זוגיות טובה היא לא תמיד דרמה.

לפעמים היא המקום שבו את יכולה לנשום.

לא לנחש. לא להילחם. לא ללכת על ביצים.

פשוט להיות.

ובגלל שבית לא תמיד מרעיש,

ובגלל שיציבות לא תמיד נראית כמו ריגוש,

הרבה נשים מתבלבלות וחושבות ששקט הוא שעמום.

בפרק הזה אני מדברת על למה לפעמים הדבר הכי גדול שיש הוא דווקא הדבר הכי פשוט:

מישהו שהוא בית. כי בית זה חשוב

לבלוג שלי - https://imeymi.co.il/

לכניסה לאתר המשרד - http://www.eymi.co.il/

כדי להשאיר פרטים לפגישת ייעוץ לחצו - https://eymi.co.il/contact/

לעמוד האינסטגרם שלי - https://www.instagram.com/eymibouni/

לעמוד הטיקטוק שלי - https://www.tiktok.com/@eymi_bouni_law

לערוץ היוטיוב שלי - https://www.youtube.com/@eymibouni

קורס "להתגרש כן או לא" לצפייה בפרק הראשון בחינם - https://course.eymi.co.il/

...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

האקדמיה לניהול משבריםBy איימי בכור בוני