
Sign up to save your podcasts
Or


עליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, הודיעה היום (ראשון) על כניסתה לחיים הפוליטיים. היא התראיינה הבוקר אצל ספי עובדיה ויניר קוזין וסיפרה על מטרותיה: "הפקרנו כמדינה את הילד החרדי, אנחנו נותנים לו מורים לא מקצועיים, צריך להקים רשת ממלכתית חרדית שתדאג לילד ולמורה – אנחנו יודעים להילחם בהרבה חזיתות, אבל החזית החינוכית מופקרת, לכן אני כאן".
(צילום: דוד כהן, פלאש90)
By גלצעליזה בלוך, ראש עיריית בית שמש לשעבר, הודיעה היום (ראשון) על כניסתה לחיים הפוליטיים. היא התראיינה הבוקר אצל ספי עובדיה ויניר קוזין וסיפרה על מטרותיה: "הפקרנו כמדינה את הילד החרדי, אנחנו נותנים לו מורים לא מקצועיים, צריך להקים רשת ממלכתית חרדית שתדאג לילד ולמורה – אנחנו יודעים להילחם בהרבה חזיתות, אבל החזית החינוכית מופקרת, לכן אני כאן".
(צילום: דוד כהן, פלאש90)