HVTV.dk

Hvilken årstid er det bedst at isolere?


Listen Later

For mange husejere eller beboere i boligforeninger kommer det som en overraskelse, når de får at vide, at man kan isolere hele året rundt. Det gælder både for hulmur- og loftisolering. Det fortæller Claus Skov fra Papiruld Danmark ApS her. Selvfølgelig kan det være mere besværligt om vinteren på grund af vejrforholdene såsom sne og regn, mens at isoleringsarbejdet om sommeren kan være lettere at gå i gang med. Isolerer man om vinteren, vil man hurtigt kunne mærke, at det bliver varmere i huset, og isolerer man om sommeren vil man kunne mærke at huset bliver koldere.
Du kan læse mere om isolering på Energihjem.dk
...more
View all episodesView all episodes
Download on the App Store

HVTV.dkBy HVTV.dk - Videotips til danske boligejere